Palveluneuvoja
Toimisto-, hallinto ja asiakaspalvelu
Pirkanmaa
+ 1
Työsuhde
Määräaikainen
Haku päättyy
16.07.2021
Palveluneuvoja - Lippu.fi Tampere
Yhteyshenkilö
Jenni Lehtola
jenni.lehtola@eezy.fi
+358503588049

Kuvan

Lippu.fi markkinoi ja myy lippuja monikanavaisesti tuhansiin kulttuuri-, viihde- ja urheilutapahtumiin vuosittain. Lippupiste Oy on osa saksalaista CTS Eventim AG & Co. KGaA -pörssiyhtiötä. Euroopan suurin lipunmyyntiyhtiö toimii 23 maassa ja välittää vuosittain yli 140 miljoonaa lippua. Lippu.fi toimii neljällä paikkakunnalla: Helsingissä, Tampereella, Turussa ja Lahdessa.

Lippu.fi myy lippuja Suomen suurimmassa tapahtumalippuja myyvässä lippu.fi-verkkokaupassa, yli 80 myyntipisteessä, sekä R-kioskeissa kautta maan. Palvelemme kuluttajia, ryhmiä ja yrityksiä puhelimitse, sähköpostitse, chatissa, Facebookissa ja Twitterissä.  Lippu.fin verkkokaupassa on 2,2 miljoonaa rekisteröitynyttä asiakasta, sekä yli 14 miljoonaa verkkokauppakäyntiä vuosittain. Lippupiste tarjoaa myös lipunmyynnin järjestelmä- ja tukipalveluita sekä digitoimistopalveluita tapahtumanjärjestäjille.

_________________________________________________________________________________________________

Etsimme Lippupisteelle monikanavaisen asiakaspalvelun pariin PALVELUNEUVOJIA. Tule työskentelemään Tampereelle uusiin toimitiloihimme Uros Live areenan yhteyteen.

Palveluneuvoja työskentelee lipunmyynti- ja varauspalvelujärjestelmien kanssa. Päivittäinen työ koostuu lipputilausten käsittelystä, asiakastiedustelujen hoitamisesta, erilaisten ongelmatilanteiden ratkomisesta sekä ovimyyntitehtävistä kumppaneiden tapahtumissa. Työskentely tapahtuu suurelta osin puhelimitse ja sähköpostitse.

Aikaisempi kokemus contact center -asiakaspalvelusta, matkajärjestäjätyöstä sekä outbound-osaaminen katsotaan vahvaksi eduksi. Työssä vaaditaan hyviä tietoteknisiä taitoja ja kykyä omaksua monia uusia järjestelmiä ripeästi. Oman osaamisen kasvaessa aukeaa mahdollisuuksia työskennellä sosiaalisen median, chat-asiakaspalvelun sekä asiakaspalautteiden piirissä.

Olet positiivinen tiimipeluri, hyvä tyyppi ja aktiivinen asiakaspalvelija. Hymysi ja paineensietokykysi kestävät hektiset kiireet sekä nopeastikin muuttuvat tilanteet. Innostut myyntitavoitteista ja lähdet yhdessä tiimin kanssa kohti haasteita. Etsimämme henkilö sitoutuu tehtäviinsä ja tiiminsä. Edellytämme myös sujuvaa suomen, englannin ja ruotsin kielen taitoa.

_________________________________________________________________________________________________

Tunnistitko itsesi? Hae Lippupisteelle huippuporukkaan tapahtuma-alan keskiöön.

Työ alkaa viimeistään elokuussa koulutusjaksolla. Viikoittainen työaika on 7,5 – 37,5 tuntia ja työtuntimäärään vaikuttavat palvelujemme ruuhka-ajat sekä kausivaihtelut. Palveluaikamme ovat arkisin ja lauantaisin klo 8-21 sekä sunnuntaisin klo 10-18.

Koeajan aikana palkkaus ICT-alan työehtosopimuksen, PR2 mukaan, koeajan päätyttyä PR3. Työ on aluksi määräaikainen 31.8.2022 saakka, jonka jälkeen mahdollisuus jatkoon tai toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen työtilanteen mukaan.

Työsuhde solmitaan Eezy henkilöstöpalvelun kanssa.

_________________________________________________________________________________________________

Hae tehtävää pian, aloitamme haastattelut pikimmiten ja valinnat tehdään heti soveltuvien henkilöiden löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin klo.10-12 (ei loma-aikana 14 - 20.6. ja 5 - 18.7.2021)

Teresa Alander
Palvelupäällikkö 
 
+358 10 633 1017 
+358 50 506 7640 
teresa.alander@lippu.fi 

Tietosuoja ja käyttöehdot
Copyright Eezy Oyj